دانلود airtel talk: global VoIP calls 1.0.2.43 - برنامه ارتباط صوتی و تصویری رایگان اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 206
نویسنده : بهمن نامی

 airtel talk: global VoIP calls 1.0.2.43 اپلیکیشنی برای برقراری ارتباط رایگان با دوستان و اعضای خانواده است که توسط کمپانی بزرگ Bharti Airtel Hong Kong منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن به شما امکان میدهد که بتوانید براحتی با خانواده و یا آشنایان خود تماسهای صوتی و تصویری با کیفیت برقرار کرده و یا بصورت متنی با آنها گفتگو نمایید. ناگفته پیداست که برای استفاده رایگان باید مخاطبین شما هم از کاربران این اپلیکیشن باشند. البته امکان برقراری تماس با سایر خطوط و افرادی که از کاربران این اپلیکیشن نیستند هم وجود دارد؛ اما برای اینکار باید بسته های مربوطه از سازنده برنامه خریداری شود که این امر هم برای کاربران ایرانی میسر نیست و هم در آنصورت استفاده از برنامه رایگان نخواهد بود.
آنطور که در معرفی این اپلیکیشن ادعا شده، تماسهای برقرار شده کیفیت بسیار بالایی داشته و از استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند. در کنار موارد ذکر شده باید به این نکته هم اشاره کنیم که امکان به اشتراک گذاری و رد و بدل کردن تصاویر، ویدیوها، یادداشتهای صوتی و حتی مکان کاربران هم در برنامه وجود دارد که میتوانید در مواقع ضروری از این قابلیت نیز استفاده کنید. 
برای اطلاع همه دوستان عزیز باید یادآور شویم که Bharti Airtel یک شرکت مخابراتی هندی است که ساختمان مرکزی آن در شهر دهلی نو قرار دارد. این شرکت در ۲۰ کشور از آسیای جنوبی تا آفریقا و جزایر مانش فعالیت می‌نماید. شرکت ایرتل در تمامی کشورهایی که فعالیت می‌کند، دارای شبکه جی‌اس‌ام تلفن همراه بوده و با توجه به منطقه عملیاتی خدمات نسل دوم شبکه تلفن همراه، نسل سوم شبکه تلفن همراه و نسل چهارم شبکه تلفن همراه را ارایه می‌دهد.

ویژگیهای برنامه airtel talk: global VoIP calls:
▣ امکان برقراری تماسهای صوتی و تصویری رایگان با کاربران این برنامه در سرتاسر جهان
▣ کیفیت عالی تماسهای صوتی و تصویری برقرار شده
▣ امکان تماس با سایر شماره ها (برای کاربران ایرانی فراهم نیست)
▣ امکان چت متنی
▣ امکان برگزاری کنفرانس 
▣ امکان به اشتراک گذاری فایلهای دلخواه (تصاویر، ویدیوها، یادداشتهای صوتی، مخاطبین و مکان کاربران)
▣ امکان دسترسی به حساب از طریق دستگاههای مختلف




:: برچسب‌ها: نامی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: